Reserveren


Waarom kan ik online geen tickets meer reserveren?

In het verleden zijn gereserveerde bioscooptickets vaak wel online geboekt, maar deze werden in de praktijk lang niet altijd opgehaald. Omdat deze plaatsen vaak ook de beste plekken in de zaal waren, is besloten om alleen nog de mogelijkheid tot kopen te behouden. Op deze manier is de teleurstelling kleiner en de kans groter dat de beste plaatsen aan tevreden bezoekers worden verkocht.

Een ander voordeel is dat u met de gekochte tickets precies op tijd kunt komen voor de voorstelling. Gereserveerde tickets moesten doorgaans minimaal een half uur van tevoren worden opgehaald, die tijd bespaart u nu.

Daarnaast is het voordeliger om online of via de app uw tickets te kopen. Voor het telefonische reserveren wordt een bedrag van €1,00 per ticket in rekening gebracht. Bij het bestellen via de website en app is dit slechts €0,50 voor de gehele transactie.

 

Is het nog wel mogelijk om telefonisch te reserveren?

Vue biedt op dit moment wel de mogelijkheid om tickets telefonisch bij de bioscoop te reserveren, maar hier zijn wel extra kosten aan verbonden. Deze kosten komen neer op €1,00 per ticket .
Deze extra kosten worden niet doorberekend bij telefonische reserveringen voor Vue Plus- , Opera-, Ballet-, en Filmhuisvoorstellingen. De transactiekosten voor een aankoop via de website en app blijven staan op €0,50 per transactie.

 

Ik heb een bioscoopbon of een cadeaukaart, maar deze kan ik vanwege het reserveren online niet inzetten. Wat nu? 

Op dit moment is het alleen mogelijk om de Vue Giftcard en de Nationale Bioscoopbon online in te leveren. Met andere bonnen en/of voucher helpen we je graag verder aan de kassa. Reserveren is mogelijk, geef dan aan dat je met een bon wilt betalen. Bij telefonisch reserveren wordt €1.00 per ticket in rekening gebracht. Het telefoonnummer van jouw lokale bioscoop is terug te vinden op de contactpagina.